2. Jun

Az oktatás megújításáról – mit mondanak a diákok

Mit jelent az esélyek egyenlősége? Kit neveznénk „igazi pedagógusnak”? Hogyan növekedhetne a digitalizáció előnyös hatása? Miben tud a tanár és a diák együttműködni? Mit jelent a projekt-alapú, szabadabb oktatás? Hogyan működik, amikor nem a tanár tanít, hanem a diák önállóan tanul – és ebben az utóbbi esetben mi a tanár szerepe? Bozai Ákossal, az ADOM Diákmozgalom szóvivőjével beszélgettem a pedagógusok, diákok és szülők kilencpontos követelésének pedagógiai értelmezéséről. 6. pont: „Esélyteremtő, minőségi oktatást és nevelést mindenkinek – az óvodától az egyetemig!” 8. pont: „Minőségi, 21. századi környezetet a tanuláshoz és a tanításhoz, neveléshez!” a 9. pont első fele: „Szakmai szabadságot és támogatást az oktatásban!”

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Az oktatás megújításáról
0 Min.
2. Jun

Az oktatás megújításáról

Miért van állandó válságban az oktatás? Min múlik a sikere? Honnan tudhatjuk, hogy a mentálisan ép tanulónak megvan a kellő tanulási képessége és az elsődleges, belső elsajátítási motiváltsága? Hogyan lesz a minden iránt érdeklődő, iskolába vágyó óvodásokból az iskolát nem kedvelő, tanulni nem szerető iskolás? Hogyan működik a belső és a külső motiváltság és mitől alakul a belső motiváltság külsővé? Mitől tart vagy nem tart a motiváltság a tanulás végéig? Mi a közoktatásban a minimális tanulási tartalom és miért? Többek között ezekről a kérdésekről szól a felvétel.

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Az oktatás megújításáról
0 Min.
26. May

Levélregény a Knerekről – Erdész Ádám (Kéri Juli)

Levelek a Kner család életéből 1938-1949

           

Nemrégiben megjelent egy levélregény, a „Levelek a Kner család életéből 1938-1949” címen.  Szerkesztője, DR. ERDÉSZ ÁDÁM Kner kutató, a békés megyei Levéltár nyugalmazott igazgatója. Vele beszélgettem, Tőle kérdeztem a levélregény formáról, a kötet aktualitásról. Szót ejtettünk a megjelenés körülményeiről és a levelek szerepéről és jelentőségéről…

A riporter:  Kéri Juli

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Hatvanon-túl…
16 Min.
26. May

Két tehetséggel-Zászkaliczky Ágnes (Meskó Bánk)

A talentumokkal élni kell, kiteljesíteni őket és nem elásni, erről szól a példabeszéd. Vendégem, ZÁSZKALICZKY ÁGNES két talentumot is kapott az élettől – a zene és képzőművészet iránti elköteleződés csodáját. Festőművész és orgonaművész, aki teljes odaadással éli át és teljesíti ki e két művészeti irány iránti tehetségét. Már öt éves korától tanult zongorázni, hogy végül az orgonaművészet szerelmesévé váljon. A képzőművészet iránti szeretet már szintén gyermekkorában megérintette és kis időeltolódással párhuzamosan bontakoztatta ki tehetségét. A gének teszik a dolgukat, öröklődnek. Fia és leánya a zeneművészet irányába lettek elkötelezettek…

A riporter: Meskó Bánk

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Hatvanon-túl…
8 Min.
26. May

Budafoki Helytörténeti Gyűjtemény (Somogyi Ágnes)

HELYTÖRTÉNET

Budapest XXII. kerületében a Magdolna udvar ad otthont 2021-től a Budafoki Helytörténeti Gyűjteménynek, amely  átfogó képet szeretne nyújtani  a kerület történetéről, a római kortól a közeli jelenkorig. GYÖNKI VIKTÓRIA, mint fiatal muzeológus, nagy munkára vállalkozott, hiszen csak képanyag állt a rendelkezésére. Helyi lakosok és szakemberek  segítségével  sikerült  megvalósítani  a budafoki őslakosok régi vágyát: az új múzeum megőrzi majd  szeretett városrészük  gazdag múltját. Az interjú egyszerre enged betekintést az intézmény munkájába, a kiállításba és a kerület történetébe.

A riporter: Somogyi Ágnes

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Hatvanon-túl…
15 Min.
26. May

Petőfi Sándor szülőházában (Áment Zsóka)

A felvétel Kiskőrösön, Petőfi szülőházában készült. SZARKA ÁGNES idegenvezető bemutatta a költő megkereszteléséhez fűződő tárgyi emlékeket és érdekességként a keresztlevél adatait is értelmezte. Felsorolta a beírásokat és elmondta az akkori keresztelési szokásokat. Beszélt a lakószobában látható eredeti tárgyakról és a családi fotóról.

A riporter: Áment Zsóka

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Hatvanon-túl…
10 Min.
26. May

Fidelio Idősek Otthona (Torda Judit)

Ráckevén, gyönyörű környezetben, a Duna partján található a Fidelio Idősek Otthona. Nemcsak a környezet ideális, de az ott dolgozók is kiváló munkát végeznek. A gondoskodás, a törődés, a családias légkör megteremtésével, 150 idős ember fizikai, mentális egészségét biztosítják. Három mentálhigiénés szakember  beszél a mindennapokról és arról, hogyan alkotnak egy nagy családot gondozók és gondozottak.

A riporter: Torda Judit

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Hatvanon-túl…
11 Min.
24. May

IndieRE 2.0 – Radio Campus – 2023.05.18.

Ismét jelentkezik az Indiere 2.0 műsora a Civil Rádióban!

A program célja, hogy Európa feltörekvő zenészeit, zenei szcénáját mutassa be 8 ország közösségi rádió kínálatán keresztül. Minden héten más-más ország zenei összeállítását hallhatják műfajok nélkül – Szlovénia, Spanyolország, Franciaország, Írország, Horvátország, Ausztria, Németország és Magyarország legizgalmasabb zenéi hangoznak el.

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

IndieRE 2.0 – Európa zenéi
51 Min.
24. May

IndieRE 2.0 – Near FM – 2023.05.11.

Ismét jelentkezik az Indiere 2.0 műsora a Civil Rádióban!

A program célja, hogy Európa feltörekvő zenészeit, zenei szcénáját mutassa be 8 ország közösségi rádió kínálatán keresztül. Minden héten más-más ország zenei összeállítását hallhatják műfajok nélkül – Szlovénia, Spanyolország, Franciaország, Írország, Horvátország, Ausztria, Németország és Magyarország legizgalmasabb zenéi hangoznak el.

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

IndieRE 2.0 – Európa zenéi
54 Min.
23. May

Milyen felnőtt mintát tudunk mutatni a mai fiataloknak?

A bennünket körülvevő minták meghatározóbbak, mint azt gondolnánk. Jószerivel tájékozódásunk, eligazodásunk egymás között nélküle el sem képzelhető. A beszéd, a hagyományos verbális kommunikáció mellett egyre erősebbek a mintákat hordozó képi, a mozgásos elemek közöttünk. A segítségükkel sokkal gyakrabban döntünk el dolgokat, kapcsolódunk egymáshoz, vagy igazodunk el akár ismeretlen helyzetekben…
Mennyire felnőttek ezek minták? Mennyire tudatosak és méginkább következetesek? Ebben a normazavaros világban az egyes minták mennyire segítenek értéket mutató normává formálni az egymást követő megnyilvánulásokat?
Ha azt keressük, hogy mikor mutatnak a minták felnőtt jellemzőket, akkor a felelősséget kell vizsgálnunk benne, illetve azt, hogy mennyire mutatja azt, hogy valaki viseli a következményeket.
A mai fiatalok persze nem csak a nekik szánt – olykor túldramatizált – mintákat látják, hanem azokat a különféle türelmetlen, indulatos, egymást minősítő megnyilvánulásokat is, amelyekre a felnőtt társadalom nem feltétlenül lehet büszke. De a fiatalok azt is látják, hogy mindezek között mely mintákat lehet aztán sikerre vinni, érvényesíteni…
Milyen felnőtt mintát tudunk mutatni a mai fiataloknak? Matiscsák Attilával a felnőtt társadalom fogadókészségéről beszélgetünk…

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Kapocs Ifjúságsegítő Magazin
56 Min.
22. May

A mesterséges intelligencia ránknyitotta az ajtót

Miért most van tele a média a mesterséges intelligenciával, mikor pedig még a ChatGPT is évek óta létezik? Mi az mesterséges intelligenciának az az oldala, amellyel a nagyközönség csak most találkozott?

A ChatGPT „tud beszélni” – de nincs saját mondanivalója.

Mit jelent és mit nem jelent, hogy a ChatGPT például letette az amerikai jogász szakvizsgát és az orvosokkal azonos hibaszázalékkal készít diagnózist? Mi minden hiányzik még a tényleges használatához?

Intelligens-e a mesterséges intelligencia, vagy csak remek utánzógép? Mi a mesterséges intelligencia kapcsolata az érzelmekkel, indulatokkal, értékekkel (és azzal, hogy ezek bármelyikét eljátssza)? És befolyásolhatja-e (mi történik, amikor befolyásolja) a mi érzelmeinket, indulatainkat, vagy akár értékeinket?

Ki a felelős a mesterséges intelligencia „döntéseiért” – amikor pedig a vevő választhat, például, „óvatos” vagy inkább „élményszerű” önvezető autót? A gép semmit nem akar kezdeni az emberrel; az emberek akarhatnak kezdeni valamit a másik emberrel a gép segítségével.

Milyen tükröt tart elénk a mesterséges intelligencia? Valójában miért félünk a mesterséges intelligenciától – és miért ne féljünk tőle? Erről szól a beszélgetés.

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

A mesterséges intelligencia ránknyitotta az ajtót
57 Min.
20. May

Az Ajtó Podcast: Darabont Mikold

Madarász Máté vendége: Darabont Mikold

Az Ajtó: NYITOTTAN A MŰVÉSZETRE

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Az Ajtó
49 Min.
16. May

Tanárként éppen most lett pályakezdő….

Napjaink oktatásügye megoldatlan problémáktól, feszültségektől terhes, és egy konfliktusokkal teli, küzdelmes tanév végén, amikor a pedagógusok közül annyian a pályát elhagyni kényszerülnek, mi egy pályakezdésre éppen most vállalkozó fiatal tanárral beszélgettünk. Hogyan látja ő az oktatás aktuális helyzetét? Hogyan fogadták őt az iskolájában? Milyen kétségek és meggondolások mentén kezdett el tanítani?
Kazinczy Bálint hivatásként tekint pályájára, szeret tanítani és lelkesen készül az óráin várható napi kihívásokra. Azonban egyáltalán nem bizakodó és semmiképpen nem érzi magát biztonságban. „Maradok egy darabig… Vajon maradok-e öt évig? …Annyira kiszolgáltatott a helyzet, de ez a szándékom, ….ha a törvények meg a környezet úgy alakul, ha az iskolánk ellehetetlenül, én elmegyek külföldre.“
Kazinczy Bálinttal, aki éppen most lett pályakezdő magyar- és franciaszakos tanár, a Civil Rádióban Korcsmáros Zsófi közreműködésével beszélgetünk.

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Kapocs Ifjúságsegítő Magazin
56 Min.
12. May

Életvezetés és kommunikáció

Ugyanazt éljük meg – csak másként érzékeljük, másképp fogjuk fel, másképp értelmezzük? Mi a szerepe annak, aki a világ megtanulását segíti? Milyen „mintázatokat” tanulunk? Mi a „sikeres szülői szerep” – és mi tesz, aki nem nő fel ehhez?

Mivel jár, hogy ma már egy generáción belül többször felfrissülnek az ismeretek? Melyek az aktuális ismeretektől független normák? Hol tanulhatja meg valaki, hogy az erőfeszítés eredményre vezet, az elbiccelés pedig nem? Melyek azok a kockázatok, amelyek a gyermekek számára kriminális kockázatot jelentenek? Hogyan tanul meg a gyermek kommunikálni a „felnőtt társadalommal”? Hogyan kezeli a felnőtt társadalom a tizenéveseket – nemcsak most, hanem évezredek óta?

A fiatal sokkal többet vesz észre, mint amire – az adott kommunikációs képességei szerint – megfelelően reagálni tud: hogyan vezet ez sajátos szubkultúrák kialakulásához? Mi a szocializációs torlódás – mit jelent, hogy a fiatal olyan „felnőtt társadalomba” nő bele, amelyik maga sem felnőtt még? Mi a rendszerközi akkomodáció képessége és hogyan múlik rajta, hogy valaki az élete különféle színterein meg tudjon felelni?

A műsor vendége Szabó András Ashoka-tag (Kapocs Ifjúsági Önsegítő Szolgálat Alapítvány).

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Életvezetés és kommunikáció
57 Min.
12. May

Legyen az államvizsga álom-vizsga

12.05.2023 -

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Legyen az államvizsga álom-vizsga
57 Min.
11. May

IndieRE 2.0 – Radio Corax – 2023.05.04.

Ismét jelentkezik az Indiere 2.0 műsora a Civil Rádióban!

A program célja, hogy Európa feltörekvő zenészeit, zenei szcénáját mutassa be 8 ország közösségi rádió kínálatán keresztül. Minden héten más-más ország zenei összeállítását hallhatják műfajok nélkül – Szlovénia, Spanyolország, Franciaország, Írország, Horvátország, Ausztria, Németország és Magyarország legizgalmasabb zenéi hangoznak el.

 

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

IndieRE 2.0 – Európa zenéi
58 Min.
6. May

Bolygóhiradó: britt koronázás és Üzbegisztán

2023. május  6-án megkoronázták III. Károly, britt uralkodót. 2023. április 29-én jelentős népszavazás volt Üzbegisztánban.

Benda László külpolitikai újságíróval beszélgetek.

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Scherzo – Civil Rádió
12 Min.
6. May

Beer Miklós és Ferenc pápa

2023. április 29-én a Budapesten tartózkodó Ferenc pápa ellátogatott a VII. kerületben található Rózsák terén lévő Árpádházi Szent Erzsébet plépánia templomba. Itt hazai nehézsorsú és menekült embertársainkkal találkozott.  Dr. Beer Miklós püspök atya beszámolója.

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Scherzo – Civil Rádió
7 Min.
3. May

Velünk maradó ifjúságunk… Az ifjúsági klubos korszakunkról Brüll...

Fiatal generációk kollektív kibontakozásának akkor (hetvenes élvekben) felfedezett formájáról a tisztes számban felszaporodott ifjúsági klubokról, azok számtalan változatáról és talán a nem is meglepő népszerűségükről beszélgettünk és emlékeztünk Brüll Edittel és Péterfi Ferenccel. Személyes élményeink segítségével megidéztük a kort, a fiatal generációk felnőtté válásának a körülményeit, az ifjúsági klubok különféle szerepeit fiatal látogatóik életében. Belülről működő, a résztvevő fiatalok saját életviszonyainak és várakozásainak visszaadását szolgáló, önirányító közeg volt a legtöbb klub, amelyek színes és/vagy küzdelmes története és tapasztalatai mélyen bevésődtek az akkor felnövekedő, mára már felnőtt emberek életébe, világképébe.

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Kapocs Ifjúságsegítő Magazin
56 Min.
1. May

IndieRE 2.0 – Radio Student Zagreb – 2023.04.27.

Ismét jelentkezik az Indiere 2.0 műsora a Civil Rádióban!

A program célja, hogy Európa feltörekvő zenészeit, zenei szcénáját mutassa be 8 ország közösségi rádió kínálatán keresztül. Minden héten más-más ország zenei összeállítását hallhatják műfajok nélkül – Szlovénia, Spanyolország, Franciaország, Írország, Horvátország, Ausztria, Németország és Magyarország legizgalmasabb zenéi hangoznak el.

Ezen a héten a Radio Student 100,5MHz műsorát hallhatják, Horvátország legizgalmasabb megjelenéseivel! 

Nem érdemes kihagyni! 
www.civilradio.hu

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

IndieRE 2.0 – Európa zenéi
56 Min.
28. Apr

Itthon és/vagy otthon Várnay Györgyi (Kéri Juli)

Itthon és vagy otthon?  Vajon, mit jelent egy 15 éve külföldön élő, dolgozó doktornőnek ez a két fogalom. Fele családja Genfben, a másik fele Magyarországon. Hogy miért és miként ment el, és ezt hogyan élte és éli meg? Ezekre a kérdésekre kaptam választ dr. Várnay Györgyitől a beszélgetésben.

A riporter: Kéri Juli

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Hatvanon-túl…
21 Min.
28. Apr

Bayer Gábor, borlovag (Somogyi Ágnes)

A beszélgetés során Bayer Gábor elektromérnök, a Promontor  Borlovagrend   pincemestere mutatkozik be, aki igazi hobbiborász, kísérletező ember.

A Velencei tó körzetében, Pázmándon hozott létre egy kis borászatot a saját  szőlőültetvényén. Ahogy fejlődött az általa telepített és gondozott szőlő, úgy gyarapodott a szaktudása, gazdagodott készített borainak a választéka. A legfontosabb számára a minőség.  Csak arany- és ezüstérmeket nyert az eddigi versenyeken, sőt, 2009-ben  a Rosé borok közül – országosan – az övé lett a legjobb. Ma már a pincéje fölött saját kis feldolgozója, palackozója van. Pezsgő, pálinka és brandy készítésével is kísérletezik

A riporter: Somogyi Ágnes

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Hatvanon-túl…
24 Min.
28. Apr

Trencsényi László a civil szervezetről (Áment Zs)

A Magyar Pedagógiai Társaság elnöke, Trencsényi László az oktatással-neveléssel foglalkozó szervezet jelentős számú civilről beszél: létrejöttükről, céljaikról, működési feltételekről. Értelmezi a napjainkban létrejövő un. „hálózati“ civil közösségek jellemzőit és szerepüket is.

Szerző: Áment Zsóka

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Hatvanon-túl…
9 Min.
28. Apr

Tilkné Németh M – Egyszülős Központ (Torda Judit)

Az Egyszülős Központ egy különleges szervezet. Beszélgetőtársaim az alapítvány önkéntese – Tilkné Németh Mária – és egy szülő.

Az akarat, a szándék,  a tanulás, a tartalmasabb élet elérése olyan motiváló erő, ami hatalmas energiákat mozgat meg. Hogyan tud valaki kiszakadni egy hátrányos helyzetű, bántalmazó környezetből és eljutni az egyetemig?

A riporter: Torda Judit

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Hatvanon-túl…
10 Min.
28. Apr

A költészet napjára (Meskó Bánk)

A költészet napja József Attila nélkül elképzelhetetlen, hiszen ez a nap a költő születésnapja. Ebből az alkalomból a szerelmes és istenes verseit emeltem ki, tekintettel a szerelmes versek mély érzelmekből való keletkezésére, melyek szinte a természetfelettire utalnak, mint az istenes versei. A szerelmes versek fogadtatása a múzsák részéről, a megszólítás és a megszólítottság harmóniájának kérdését vetik fel az olvasóban, a hallgatóban. Vajon elértek a költő szavai a címzettekhez, tudták-e, érezték-e ezen  érzelmek csodálatos megfogalmazását? Ezek a gondolatok foglalkoztattak…

A riporter: Meskó Bánk

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Hatvanon-túl…
9 Min.
28. Apr

A kész szakdolgozat áttekintése

Megírhat-e a ChatGPT egy szakdolgozatot, egy tudományos művet? Mire kell figyelnie annak, aki használja? Hogyan készülhet fel a használatára az oktató, a bíráló? Mi valójában a ChatGPT: mire képes és mit nem várhatunk tőle?

Mi a szöveges és mi a táblázatos értékelés? Mivel kezd a bíráló? Melyek a súlyos „apró hibák”? Mennyire veszi komolyan a bíráló a formai követelményeket? Mi mindent vesz figyelembe a bíráló a dolgozat egyes részeivel kapcsolatban? Milyen eltérések vannak egyes intézmények elvárásai között? Mit tegyen, aki úgy érzi, hogy nem tudta megfelelő szinten befejezni a szakdolgozatkészítést? Mit tartalmaz a bírálat: kérdéseket, osztályzatot. Hogyan alakul ki a szakdolgozat érdemjegye?

Olvassuk el a dolgozatot a bíráló szemével, az államvizsgabizottsági tag szemével – és az esetleges majdani olvasó szemével, aki ezt szakmai publikációként megtalálja. Mi mindent ellenőrizzünk még az utolsó pillanatban? Hogyan kelthetünk jó benyomást abban is, aki csak átpörgeti a dolgozatot és találomra áll meg egy-egy oldalnál? Mi lehet jelentős pozitívum vagy jelentős negatívum?

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

A kész szakdolgozat áttekintése – a bírálat módja és szempontjai
57 Min.
28. Apr

A kész szakdolgozat áttekintése

Megírhat-e a ChatGPT egy szakdolgozatot, egy tudományos művet? Mire kell figyelnie annak, aki használja? Hogyan készülhet fel a használatára az oktató, a bíráló? Mi valójában a ChatGPT: mire képes és mit nem várhatunk tőle?

Mi a szöveges és mi a táblázatos értékelés? Mivel kezd a bíráló? Melyek a súlyos „apró hibák”? Mennyire veszi komolyan a bíráló a formai követelményeket? Mi mindent vesz figyelembe a bíráló a dolgozat egyes részeivel kapcsolatban? Milyen eltérések vannak egyes intézmények elvárásai között? Mit tegyen, aki úgy érzi, hogy nem tudta megfelelő szinten befejezni a szakdolgozatkészítést? Mit tartalmaz a bírálat: kérdéseket, osztályzatot. Hogyan alakul ki a szakdolgozat érdemjegye?

Olvassuk el a dolgozatot a bíráló szemével, az államvizsgabizottsági tag szemével – és az esetleges majdani olvasó szemével, aki ezt szakmai publikációként megtalálja. Mi mindent ellenőrizzünk még az utolsó pillanatban? Hogyan kelthetünk jó benyomást abban is, aki csak átpörgeti a dolgozatot és találomra áll meg egy-egy oldalnál? Mi lehet jelentős pozitívum vagy jelentős negatívum?

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

A kész szakdolgozat áttekintése – a bírálat módja és szempontjai
0 Min.
27. Apr

Az Ajtó – 11.adás

Az Ajtó – 11.adás

Műsorvezető: Madarász Máté

Téma: Fodor József

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Az Ajtó
56 Min.
25. Apr

Milyen gondolkodásra szoktat az iskola I. rész

Tanulj az életnek – Milyen gondolkodásra szoktat az iskola I. rész

Az előadás első ízben a Kétfarkú Kutya Népfőiskolán hangzott el 2023.04.13-án.

Az előadások az élethelyzethez igazított tanulás módszertanán alapulnak, amelyről a https://geropeter.hu/a-dolgozoszobamb… linken lehet többet megtudni.

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

Tanulj az életnek – Milyen gondolkodásra szoktat az iskola
0 Min.
23. Apr

IndieRE 2.0 – EmaRTV – 2023.04.20.

Ismét jelentkezik az Indiere 2.0 műsora a Civil Rádióban!

A program célja, hogy Európa feltörekvő zenészeit, zenei szcénáját mutassa be 8 ország közösségi rádió kínálatán keresztül. Minden héten más-más ország zenei összeállítását hallhatják műfajok nélkül – Szlovénia, Spanyolország, Franciaország, Írország, Horvátország, Ausztria, Németország és Magyarország legizgalmasabb zenéi hangoznak el.

A mai adásban Spanyolországba kapcsolunk: az Onda Local de Andalucía (EMA – RTV) műsora lesz hallható egy órán keresztül!

Open in Popup PlayerOpen in Popup Player

IndieRE 2.0 – Európa zenéi
54 Min.